Το γραψιμο ειναι η καλυτερη μορφη επικοινωνιας μετα τον ερωτα

σκεψεις, συνεντευξεις και κειμενα

Sunday, October 14, 2007

ΤΟ ΝΕΟ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑ

Με αφορμή μια κριτική που δημοσιεύτηκε στο περιοδικό ΔΙΑΒΑΖΩ σχετικά με την ΙΕΡΗ ΠΑΓΙΔΑ αλλά και τις επιστολές που ανταλλάχτηκαν στο περιοδικό με το εν λόγω θέμα, θα ήθελα να κάνουμε μέσα από αυτό εδώ το μπλογκ μια συζήτηση πάνω στο παρεξηγημένο κατά την ταπεινή γνώμη μου Νέο Ιστορικό Μυθιστόρημα στην Ελλάδα.
Σύντομα θα είμαι σε θέση (ελπίζω να δουλέψει το scanner) να δημοσιεύσω την κριτική αλλά και τις επιστολές για να μπορέσουμε να θέσουμε τους άξονες μιας συζήτησης και να πει ο καθένας τη γνώμη του.
Παράλληλα θα οργανώσω κι εγώ τις σκέψεις μου για να μπορέσω να εκφράσω με σύντομες αναφορές την εμπειρία μου από τη μεγάλη περιπέτεια της συγγραφής του -κατα μια έννοια- ιστορικού μυθυιστορήματος.

Με την ευκαιρία να ευχαριστήσω και από εδώ όλους τους φίλους που επικοινώνησαν μαζί μου και μου πρόσφεραν τη μεγάλη ή μικρή βοήθειά τους στο θέμα των ναρκωτικών.

No comments: