Το γραψιμο ειναι η καλυτερη μορφη επικοινωνιας μετα τον ερωτα

σκεψεις, συνεντευξεις και κειμενα

Friday, October 05, 2007

ΓΙΑ ΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ

Παρακαλώ όλους τους καλούς φίλους που μπορεί να έχουν μια εμπειρία δική τους ή γνωστών τους, μια μαρτυρία, ένα γεγονός, ένα σχετικό λινκ ή και άποψη για το θέμα των ναρκωτικών να με βοηθήσουν με την γνώση τους αυτή. Ασχολούμαι με αυτό το θέμα και μου είναι χρήσιμο το κάθε τι που τα αφορά. Θα το εκτιμήσω αφάνταστα.
Σας ευχαριστώ όλους εκ των προτέρων.

Μπορείτε να έρθετε σε επαφή μαζί μου επώνυμα ή ανώνυμα, με σχολιασμό ή με μέιλ.

3 comments:

Anonymous said...

Κυρία Βιτάλη σας έχω στείλει 3 μαίηλ και μου έρχονται πίσω. Αν βρείτε κάποιο απαντείστε μου. Ευχαριστώ.
Μαρία Κ.

Ελπίδα said...

Λία μου, είχα δημοσιεύσει το γράμμα μιας κοπέλας, αλλά έλεγε ψέμματα... ότι τα έκοψε.
Θα ψάξω να το βρω κι αν όχι θα το σκανάρω απ' το βιβλίο μου, να το δεις.
Θα επανέλθω!
Φιλιά

Ελπίδα said...

Λεία μου, θα κάνεις ένα κόπο να δεις στην ΑΝΑΣΑ κι αν κάτι σ' ενδειαφέρει και ξέρω, ευχαρίστως να σου πω. Μόνο που θα κάνεις τον κόπο να μου στείλεις μέιλ εσύ πρώτη, για να φτάσει σίγουρα!
(Ξέρεις,πατάω απάντηση στα εισερχόμενα και πάει!)
Φιλιά πολλά και ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ, από καρδιάς!
Και μια ερώτηση:
Γιατί το Λεία γράφεται με ει;
Από που βγαίνει;